Saturday 29 May 2010

"Sem rumo" boat


A story behind: The boat is called "Sem rumo" that means "disorientated and with no course ( on the sea )". A strange name for a boat, isn´t it ?

A long shutter speed had a dramatic impact on the appearance of the fast moving water and wind in the Murtosa bay. The water appears to be slightly "frozen".


Location: Murtosa, Portugal

Gear: Nikon D80, Sigma 10-20 mm, tripod, remote control, rubber boots, camera protection case. ND 0.9.
Post-processing: RAW to Tiff, white balance, sharp.
Aperture: f/18. Expose compensation -0.3 ev.
Exposure time: 2 sec.
Focal Length: 13 mm
ISO: 100

Date Taken: May 26th, 2010


Maciek.

6 comments:

  1. Witam Cie Maćku!Dzieki Joannie dotarłam do mojego ulubionego zdjęcia.Ono ma w sobie coś co mnie uspokaja,wprowadza w nostalgiczny nastrój,no i ta kolorystyka...Proszę szybko nie usuwac go z tej strony.Pozostałe zdjęcia tez są super-szczególnie strąki zielonego groszku.Masz we mnie fanke swoich zdjęc.Zawsze będę odwiedzac tę stronę.Pozdrawiam Jola z Gdańska

    ReplyDelete
  2. Witam Cie Maćku!Dzieki Joannie dotarłam do mojego ulubionego zdjęcia.Ono ma w sobie coś co mnie uspokaja,wprowadza w nostalgiczny nastrój,no i ta kolorystyka...Proszę szybko nie usuwac go z tej strony.Pozostałe zdjęcia tez są super-szczególnie strąki zielonego groszku.Masz we mnie fanke swoich zdjęc.Zawsze będę odwiedzac tę stronę.Pozdrawiam Jola z Gdańska

    ReplyDelete
  3. Wizyta u Ciebie to jak zwykle uczta dla oczu.. Tam gdzie mieszkasz jest tam niesamowicie czy tak jest tylko na Twoich zdjęciach? :) Zazdroszcze, pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. @mina: Tnx again !
    @Jola: Dziękuję za miłe słowa.
    @Fotocyk: Dzięki za odwiedziny. Tu, gdzie mieszkam dużo jest światła. Latem niestety dla fotografii za dużo.....Pozdrawiam.
    PS. Jaki jest Twój nowy aparat? Bo niedoczytałem....

    ReplyDelete
  5. Zrobilem przesiadke z D50 na D90. Zaskakujące jest dla mnie to,ze to wiekszy skok, niz ten ktorego sie spodziewalem.Pozdrawiam

    ReplyDelete